IV Jornada d´Actualització en Fisioteràpia: Reptes actuals i futur de la Fisioteràpia Vestibular"

8 de novembre de 2018

Aproximadament uns 70 participants entre professionals i alumnes de fisioteràpia, infermeria i de CAFE van prendre part el passat dijous 8 de novembre a la 4ª Jornada d’actualització en fisioteràpia organitzada per l’alumnat de quart del grau en fisioteràpia, sota el lema: Reptes actuals i futur de la Fisioteràpia vestibular, reconeguda amb 1 ECTS de matèria transversal.

Els ponents Sr. Santiago Crucci (Fisioterapeuta), Sr. Luís del Pino Díaz (Fisioterapeuta), Sr. Sergi Lucas Sala (Fisioterapeuta) i Sr. Albert Torrents Torrero (Fisioterapeuta) ens van il·lustrar amb ponències envers la importància que té la fisioteràpia vestibular en la reeducació del vertigen i en el desequilibri així com la relació amb la prevenció de possibles alteracions musculoesquelètiques com a conseqüència. La jornada es va completar amb la realització de tallers pràctics que van oferir una visió integradora i que van permetre entendre la importància de l’abordatge multi e interdisciplinar en aquest camp.

La jornada va resultar de gran qualitat científica i va discórrer en un gran clima de germanor que esperem tingui continuïtat en properes edicions, sempre sota el lideratge de l’alumnat de quart.