Jornada de Portes Obertes virtual

El passat 23 de maig es va celebrar la Jornada de Portes Obertes virtual de la Universitat de Lleida, on estudiantat de batxillerat, de cicles formatius de grau superior i les seves famílies van poder conèixer mitjançant sessions virtuals les titulacions oficials, els recursos i els serveis que ofereix la UdL.

Un total de 144 famílies es van inscriure per conèixer la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia.

D'aquestes,  79 ho van fer per visitar el campus de Lleida, on s'imparteixen els graus en Infermeria i en Fisioteràpia; els dobles graus en Infermeria i Fisioteràpia i en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport i Fisioteràpia; i els Màsters en Educació per a la Salut, en Recerca en Salut i en Simulació Clínica i Seguretat del Pacient.

Al campus d'Igualada, on s'imparteix el grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia hi van participar 65 famílies.

Ben aviat podreu veure els vídeos al web de la Jornada http://w3.portesobertes.udl.cat/ca/