La FIF a la IV Jornada d'Estudiants d'Infermeria de l'ADEIC

Foto grup FIF_UdL
Representants de la FIF

El 2 de març es va celebrar a la Facultat d'Infermeria de la Universitat Rovira i Virgili (URV) la IV Jornada d'Estudiants d'Infermeria de l'Associació de Directores d'Escoles d'Infermeria de Catalunya, Balears i Andorra (ADEIC). Hi van participar 7 estudiants de la nostra Facultat defensant pòsters i comunicacions orals i les professores Elena Paraíso i Olga Masot. Del Campus d'Igualada hi van assistir Iliane Casanova (4rt curs) i Jennifer Vivas (3r curs). De Lleida els alumnes de 3r: Oihane Mugica, Manex Noble, Clara Oliva, Jennifer Oreiro i Sònia Sans.

Volem donar-los l'enhorabona per les grans defenses de les seves comunicacions:

• "Intervenció assistida amb animals en el nen hospitalitzat": Jennifer Vivas, María López, Emilio López i Ignacio Cabildo
  • "La lactància materna, tot allò que vols i necessites saber": Ilinane Casanova
  • "L'impacte en l'àmbit personal i familiar de l'anorèxia en la tercera infància": Sònia Sans, Maite Terrazas, Marina Solé i Tao Wang
  • "Como afrontar una valoración geritátrica integral": Manex Noble, Clara Oliva, Jennifer Oreiro i Oihane Mugica

Cal destacar que els estudiants de la FIF van integrar l'equip guanyador (equip gris) del premi sobre coneixements d'infermeria. Tot un orgull per la Facultat!

Acabem agraint i reconeixent el treball realitzat pels estudiants i el professorat de la URV en l’organització de la jornada i a l’ADEIC.

Ens veiem la pròxima edició!