La FIF participa en una sessió dins el repte de La millora de la formació de Grau en Infermeria i La formació experta

A començament del mes de juliol es va realitzar una reunió de treball a Lleida on van participar Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia, i centres assistencials vinculats (HUSV, HUSM, HUI), AQU Catalunya i el Consell Interuniversitari de Catalunya. La sessió va ser liderada per la infermera Sra. Olga Serra i pel Sr. José Luis Mateos (AQU),  i van participar 5 docents de la FIF (Dra. Judith Roca, Dr. Miguel Ángel Escobar, Dra. Ana Lavedán, dra. Laura Martínez i Dra. Olga Masot), 3 ocupadors (Sra. Mercè Taló, Sra. Marina Peirón i Sra. Mercè Folguera) i 1 graduada (Sra. Alba Torné)

L’acció s’emmarca dins el repte de La millora de la formació de Grau en Infermeria i La formació experta. La sessió va tenir una durada de 9 a 14h, es va treballar en forma col·laborativa online, a través d’un taulell de reflexió i per la planificació estratègica de dos reptes segons el Fòrum de Diàleg Professional : 1) La millora de la Formació del Grau en Infermeria, i 2) La formació experta.

La sessió va ser molt participativa i enriquidora, es van poder consensuar punts de vista diferents i al mateix temps interrelacionats, que ens permetran sens dubte fer avançar la formació infermera cap a l’excel·lència. Aquest és un treball que s’emmarca a tot Catalunya i té com l’objectiu d’abordar i consensuar cada repte per obtenir conclusions operatives i fer les propostes de millora adients.