La UdL en serveis mínims fins del 2 al 20 d'agost

Amb la finalitat de mantenir la racionalització de la prestació de serveis per part de la Universitat i per poder fer front a la retallada del finançament públic de les universitats públiques catalanes, es considera necessari deixar els edificis en serveis mínims durant els períodes d’inactivitat docent.

En el període comprès entre el 2 i  el 20 d'agost (ambdós inclosos) es deixaran únicmaent en funcionament aquells espais i instal·lacions absolutament imprescindibles per a la prestació dels serveis mínims, garantint l'accés restringit al personal per a la realització de les tasques encomanades.

La biblioteca que romandrà oberta serà la Biblioteca de Rectorat (de dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 hores) i la Sala d’estudis de la Facultat de Medicina (horari de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores).

En qualsevol dels casos i atenent a l’actual situació d’emergència sanitària, es garantiran totes les mesures preventives i mesures complementàries que pugui establir el Govern de la Generalitat, durant tot aquest període de tancament , i que poden afectar, entre d’altres, a la prestació de servei a les biblioteques, així com a la resta de dependències de la UdL.