Més de 1.500 persones, als Campus Oberts per a famílies de la UdL

Per primer cop la jornada inclou totes les titulacions d'Igualada

campusobertsfamiliesUdL2018
Participants en la darrera sessió del 2018 al campus de Cappont Foto: UdL
Un total de 1.511 persones de 515 nuclis familiars participaran demà dissabte, 6 d'abril, en la primera sessió de Campus Oberts per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL) d'aquest 2019, que inclou per primer cop totes les titulacions que la UdL ofereix al campus d'Igualada. La xifra de visitants suposa un augment de l'18,8% respecte a la mateixa sessió de l'any passat (1.271 persones). La majoria de les famílies, un total de 350, prové de fora de les comarques de Ponent, davant les 165 lleidatanes. En aquesta jornada per a famílies en participen de Lleida, la resta de demarcacions catalanes, l'Aragó, les Illes Balears, el País Valencià, el País Basc, Navarra, La Rioja, Madrid i Andorra. Alguns d'ells aprofiten per conèixer diferents centres de la UdL.

El que rebrà més visites és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (374 persones), seguida per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (297), l'INEFC (187), i la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia (176). Completen el llistat Escola Politècnica Superior (165), les Facultats de Medicina i Lletres (totes dos amb 152 cadascuna), la Facultat de Dret, Economia i Turisme (144) i Relacions Laborals (12).

Pel que fa al campus d'Igualada, rebrà 95 persones de 35 famílies de Barcelona, Girona, Lleida i Andorra. D'aquestes, 74 visitaran les instal·lacions de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia i 21, les de l'Escola Politècnica Superior a la capital de l'Anoia.

Aquesta jornada de campus oberts s'adreça a les famílies d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb fills interessats a cursar estudis universitaris. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, la unitat d'Informació i Orientació Universitària i els propis centres de la UdL, la iniciativa té com a objectiu donar a conèixer l'oferta de la Universitat de Lleida. La propera jornada del 2019 tindrà lloc el 4 de maig.