Obertura extraordinària de les biblioteques de la UdL per exàmens

En cap de setmana i totes obertes menys Cappont els propers dies 28 i 29 de maig

Biblioteca-Ciencies-Salut-octubre-2021.jpg_1917248715
Biblioteca de Ciències de la Salut. Foto: SBD

La unitat de Biblioteca i Documentació  de la Universitat de Lleida (UdL) amplia de nou el servei pel període d'exàmens de l'alumnat. Totes les instal·lacions obriran les seues portes de forma extraordinària el proper cap de setmana, 28 i 29 de maig, entre les 9.00h i les 21.00h; tret de la biblioteca Jaume Porta, a Cappont, que romandrà tancada i la de Pla de la Massa, al campus Igualada-UdL, que només funcionarà entre les 10.00h i les 18.00h.

Les de Ciències de la Salut i Agrònoms també prestaran servei de manera excepcional durant tres caps de setmana més, afegint-se a la de la Facultat de Lletres, que ja ho fa habitualment.

Així, els dies 4, 5, 11, 12, 18 i 19 de juny l'alumnat podrà utilitzar les biblioteques de Lletres, Ciències de la Salut i Agrònoms entre les 9 del matí i les 9 del vespre. La unitat de Biblioteca i Documentació recorda que durant els caps de setmana l'accés està restringit a la comunitat de la UdL o a d'altres universitats i, per tant, és imprescindible mostrar el carnet universitari. Els dies 25 i 26 de juny només funcionarà la biblioteca de Lletres.

La UdL finalitza les classes del segon semestre el 27 de maig. El període d'activitats avaluatives s'estén del 30 de maig al 23 de juny.

MÉS INFORMACIÓ:

Horari de les biblioteques de la UdL

Text: Premsa UdL