Publicada la relación de solicitudes de traslado de expediente y cambio de Campus de la FIF

El 3 de julio de 2020 se publicó la Correcció d'errades de la RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2020, per la qual es fa pública la relació de sol·licituds de trasllat d'expedient i canvi de Campus de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia prioritzades segons els Criteris per a l'Acceptació de Trasllats d'Expedient Acadèmic a la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL (aprovats per la Comissió d'Estudis en data 20 de setembre de 2019 i pel Consell de Govern de la UdL en data 23 d'octubre de 2019). Curs 2020-21.

En total había 6 plazas para el Grado en Enfermería en Lleida y 5 para el Campus Igualada-UdL. Las plazas de traslado al Campus Lleida han sido adjudicadas en su totalidad a estudantes de la FIF que deseaban cambiar de campus, mientras que en cuanto al traslado al Campus d'Igualada han quedado 4 vacantes que podrían ser cubiertas por las solicitudes de traslado nacionales o internacionales.

Para al Grado en Fisioterapia no había plazas.