Constitució de la nova Junta de Facultat

El 9 de gener es va constituir la nova Junta de Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia amb els nous membres que van sortir escollits en les eleccions que es van fer el passat mes de desembre.

En total són 21 les persones que formen part d'aquest òrgan col·legiat: 11 són membres del personal docent i investigador adscrit al centre amb vinculació permanent; 2 són representants de la resta de personal acadèmic que imparteix docència a la FIF; 2 són personal d'administració i serveis que presta serveis al centre i 6 en representació de l'estudiantat de les titulacions oficials que imparteix la Facultat.

Així mateix la Junta de Facultat va aprovar el calendari electoral per a l'elecció del degà/ de la degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, establint que del 10 al 16 de gener de 2023 es poden presentar les candidatures per a l'elecció del Deganat de la Facultat i que l'1 de febrer es farà l'elecció del degà o la degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia.

Podeu consultar la composició de la Junta de Facultat i de la resta d'òrgans col·legiats de la Facultat clicant en aquest enllaç.