La UdL en serveis mínims del 5 al 27 d'agost

Amb la finalitat de mantenir la racionalització de la prestació de serveis per part de la Universitat i per poder fer front a la retallada del finançament públic de les universitats públiques catalanes, es considera necessari deixar els edificis en serveis mínims durant els períodes d’inactivitat docent.

En el període comprès entre el 5 i el 27 d'agost de 2023 (ambdós inclosos) es deixaran únicament en funcionament aquells espais i instal·lacions absolutament imprescindibles per a la prestació dels serveis mínims, garantint l'accés restringit al personal per a la realització de les tasques encomanades.

Les biblioteques i les sales d'estudi romandran tancades llevat de la Sala d'estudis de la Facultat de Medicina (horari de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores).

Bon estiu a tothom!