Lliurament de la XIX Edició dels premis de la UdL a treballs de recerca d'estudiants de batxillerat

TdR5
Astry Leonela i Alba després de rebre la menció. Foto: FIF

El passat 18 de novembre a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont va tenir lloc l'acte de lliurament de la XIX Edició dels premis de la UdL a treballs de recerca d'estudiants de batxillerat.

Dues alumnes de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia van obtenir dues mencions:

• Astry Leonela Mairena Betancourth, alumna del Grau en Infermeria. Menció de l'àrea de Cooperació i Desenvolupament al treball "El Gringo. L'Albinisme, la meravella de la genètica".
  • Alba Mateu Falcó, alumna del Grau en  Infermeria. Menció de l'àrea Salut i Nutrició al treball " El càncer de pàncrees".

Enhorabona a totes dues!