Lliurament dels premis del Consell Social

Premis Consell Social 1
Maria Cendrós en el moment de recollir el premi. Foto: UdL

El passat 25 de novembre al Saló Víctor Siurana va tenir lloc l'acte de lliurament dels premis anuals del Consell Social de la Universitat de Lleida.

El Consell Social convoca els Premis Consell Social - UdL per tal de reivindicar i donar visibilitat a l'excel·lència, el talent i l’esforç de l'estudiantat que ha finalitzat els estudis de grau a la nostra universitat amb un TFG de qualitat i volen continuar cursant un màster oficial a la UdL; així com reconèixer el compromís de l’entorn empresarial amb la Universitat de Lleida.

L'alumna de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia Maria Cendrós Massioui ha estat guardonada pel seu TFG MonGluco, tu experto en diabetes a todas horas, tutorat per Jordi Martínez Soldevila. Actualment cursa el Màster en Investigació, Innovació i Transferència en Salut.

A més enguany els guardons han reconegut el ideratge social de la Fundació Aspros; el comromís amb la UdL de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya; les empreses Argal Alimentación SA i Leridana del Frío SL; i les bones pràctiques de responsabilitat social corporativa del Consell de l'Estudiantat.

Enhorabona a tots els guadonats!