Una estudiant de la FIF guanya el 1r Concurs de relats amb motiu del Dia Mundial de les Cures Pal·liatives

Concurs Cures 3
Esperança Sellés en el moment de recollir el premi. Foto: Associació contra el Càncer de Lleida

El passat 29 de novembre a la llibreria la irreductible va tenir lloc l'acte lliurament dels premis del 1r Concurs de relats amb motiu del Dia Mundial de les Cures Pal·liatives.

La guanyadora del 1r premi ha estat Esperança Sellés, estudiant de mobilitat del Grau en Infermeria, mentre que el 2n premi ha estat per Ramon Ribalta, infermer i el 3r premi per a Eva Caselles, fisioterapeuta.

El concurs convocat des de l'Associació contra el Càncer de Lleida, amb la col·laboració de la llibreria La Irreductible, la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia i l’Hospital Arnau de Vilanova tenia l’objectiu de recollir diferents visions i experiències vinculades amb les cures pal·liatives i el final de vida.

Enhorabona Esperança!