5a Jornada d’actualització en Fisioteràpia

5a Jornada en Fisioteràpia
Jornada d’actualització en Fisioteràpia

Més de 100 participants entre professionals i alumnes de fisioteràpia i de CAFE van prendre part el passat dilluns 25 de novembre a la 5ª Jornada d’actualització en fisioteràpia organitzada per l’alumnat de quart del grau en fisioteràpia, sota el lema: Reptes actuals i futur de la Fisioteràpia en Arts Escèniques, reconeguda amb 1 ECT de matèria transversal.

Els ponents Sra. Ana Velázquez Colominas (Fisioerapeuta) i Sr. Carles Expósito Rovira (Fisioterapeuta) ens van il·lustrar amb ponències envers la gran diversitat d´afectacions de l´aparell locomotor en l´àmbit de les arts escèniques i l´immés camp de treball que té la fisioteràpia en la prevenció i reeducació d´aquestes alteracions, moltes específiques de cada disciplina artística. La jornada es va completar amb la realització de tallers pràctics que van oferir una visió integradora i que van permetre entendre la importància de l’abordatge multi e interdisciplinar en aquest camp.

La jornada va discórrer en un gran clima de germanor que esperem tingui continuïtat en properes edicions, sempre sota el lideratge de l’alumnat d'últim curs de Grau i dels dobles graus en Fisioteràpia.