Col·loqui Interprofessional de Nutrició i Fisioteràpia

El passat dilluns 16 de Desembre es va realitzar al Campus d’Igualada de la UdL el primer Col·loqui Interprofessional de Nutrició i Fisioteràpia esportiva de la Universitat de Lleida (UdL), organitzat dels del Doble Grau de Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia. L’esdeveniment va comptar amb la presència de la responsable de l'àrea de nutrició del Futbol Club Barcelona (FCB), Toña Lizárraga, i el fisioterapeuta del primer equip de futbol i cap del departament de fisioteràpia del mateix club, Juanjo Brau, així com del professor de Fisioteràpia de la UdL, Jordi Queralt, i del professor i coordinador del postgrau en Nutrició Esportiva de la UdL, Cristian Didier Hernández.

Durant el col·loqui els ponents van explicar les seves experiències i vivències en el camp i posteriorment es va realitzar una taula rodona on els assistents van poder preguntar i debatre amb els ponents sobre els temes tractats.

A l’esdeveniment hi van assistir uns 100 estudiants, un 80% estudiants del Doble grau d’Igualada i un 20% que estan cursant els graus de Fisioteràpia, Nutrició Humana i Dietètica, Fisioteràpia-CAFE i Fisioteràpia-Infermeria al Campus de Lleida.

L’acte va finalitzar amb un berenar saludable pensat i preparat pels alumnes de quart curs.