El professor Ramon Aiguadé de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL nou degà del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya

El professor de la  Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida, Ramon Aiguadé, és el nou degà del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya (CFC)

La seva candidatura "Ara + Fisioteràpia Equip R. Aiguadé" va obtindre el 54,2% dels vots emesos en les eleccions celebrades el passat 17 de novembre.

Aiguadé, que també és vicepresident del Consell General de Col·legis de Fisioterapeutes d'Espanya, estarà al capdavant del col·legi professional els propers quatre anys acompanyat de: Luciana Moizé, vicedegana; Daniel Jiménez, secretari; Cinta Mestre, vicesecretària; Mayte Serrat, tresorera, i a les vocalies: Clara Bergé, Yolanda Sànchez, Marlen María Moreno, Alfons Mascaró, Luis Ignacio Soto, Daniel Freixes i Ismael Martí.

Mascaró, també és professor a la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL i la fisioterapeuta Clara Bergé, és exalumna d'aquest centre.