Estudiants d'últim any de Fisioteràpia donant assistència a la població de Upper River District de Gàmbia

IMG-20190731-WA0015
Alumnes realitzant activitats amb els alumnes de la Low School

Durant aquest estiu diferents comissions de Fisioterapeutes i estudiants d'últim any de Fisioteràpia estan donant continuïtat assistencial en aquesta disciplina a la població de Upper River District (Gàmbia) durant els mesos de juliol, agost i setembre. Més de 20 professionals i estudiants s'hauran desplaçat i hauran realitzat tractaments al Health Centre de Baja Kunda (Gàmbia).

També estan realitzant activitats amb els alumnes de la Low School de la mateixa població, juntament amb professionals i estudiants d'educació primària. Ambdós projectes, assistencial i educatiu, és duen a terme en el marc de voluntariat de la ONG Alpicat Solidari i amb la col·laboració de la Facultat d'infermeria i Fisioteràpia i de la ODEC de la UdL.

Per altra banda, la professora de fisioteràpia de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida, Julia Solani, ha viatjat també a Gàmbia per a impartir classes als alumnes del Grau en Fisioteràpia de la University of Gambia en el marc del projecte Erasmus K 107 establert entre aquesta institució i la UdL. Aquest programa facilitarà la mobilitat de varis alumnes i professors gambians a la UdL durant el proper curs 2019-20.