La Dra. Judith Roca s'incorpora com a membre al Consell Social de la Fisioteràpia

DSC_7841.jpg_1597418506
Dra. Judith Roca, degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia

La Dra. Judith Roca s'incoporarà com a membre al Consell Social de la Fisioteràpia com a representant de les universitats catalanes.

A més de la Dra. Roca també s'hi incoporaran la Sra. Roberta Ghedina i el Sr. Antoni Cabot, com a representants dels premis June Nystrom, i el Sr. Xavier Oliver, com a representants de les universitats catalanes.

L’any 2019 s’hi va incorporar de ple dret el Sr. Manel Domingo per la seva qualitat d’exdegà.

Gràcies a l’experiència professional i personal de les persones que componen el Consell, sorgiran reflexions i propostes que ens ajudaran a copsar millor la realitat social que ens envolta per poder donar, des de la Fisioteràpia, la resposta més adient a les necessitats de la ciutadania en aquest moment marcat per la pandèmia de la COVID-19, així com als propis integrants del col·lectiu de la Fisioteràpia.

El Consell Social de la Fisioteràpia constitueix un fòrum de tractament i reflexió d'aspectes relacionats directament o indirecta amb la Fisioteràpia, de formació d'iniciatives i elaboració de propostes, bé siguin generades pels seus membres, bé siguin encarregades per la Junta de Govern del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.