La FIF a la fira UNIferia Másteres Oficiales 2020

La Universitat de Lleida participa, amb un stand online, a UNIferia Másteres Oficiales 2020, la fira virtual de màsters oficials de les universitats espanyoles, que tindrà lloc del 23 al 27 de març.

Aquesta fira té per objectiu ajudar els estudiants a obtindre tota la informació relacionada amb l'oferta acadèmica, ajuts a l'estudi, allotjament, etc. ... de les 54 universitats espanyoles.

Una plataforma virtual permetrà als futurs estudiants de màster informar-se i interactuar en viu, via xat, amb el personal de la Unitat d'Informació i Orientació Universitària, amb una estudiant informadora i amb els coordinadors/es dels diferents màsters.

La Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia també hi és present donant a conèixer la seva oferta de Màsters per al curs acadèmic 2020/2021:

- Màster Universitari en Educació per a la Salut

- Màster Interuniversitari en Recerca en Salut