La fotografia La ment importa guanyadora del 18è Concurs de Fotos

Anna Alonso és estudiant del Grau en Infermeria al Campus Igualada-UdL

El passat 13 d’abril, en el marc de la IX Jornada d’Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida, la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia va lliurar els premis del 18è Concurs de Fotografia, que enguany tenia el lema “Connect@ amb la Salut Mental Infanto-Juvenil”.

La guanyadora ha estat la fotografia La ment importa d'Anna Alonso, alumna del Grau en Infermeria al campus Igualada-UdL. Alonso ha rebut els 300 euros del primer premi.

A la segona posició s'ha produït un empat entre Montserrat Culleré, membre del Personal d’Administració i Serveis (PAS), amb Esperant... desesperant, i Lorena Tejero, professora de la Facultat, amb Los fantasmas de la lucha. Per això, el jurat ha decidit repartir la dotació econòmica del segon i del tercer premi entre les dos fotografies i cadascuna ha rebut 150 euros.

Un total de 15 imatges es van presentar al concurs i 10 van ser seleccionades com a finalistes.

El jurat del certamen estava presidit per la degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL, Judith Roca. També hi formaven part professores i estudiants, així com representants del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Lleida, del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya i del Servei de Reproducció d'Imatge de la UdL.

Les 10 fotografies finalistes s'exposaran al vestíbul de la Facultat de Medicina, a la capital del Segrià, a partir del 3 de maig.

1r. Premi. La ment importa. Anna Alonso

2n. Premi. Esperant...desesperant. Montserrat Culleré