Un estudiant de la FIF tercer classificat per equips al Campionat d'Europa de Ciclisme per a sords

Sergi-Jurado.-Triatleta.-Bici
Sergi Jurado. Foto: Planeta Triatlón

L'estudiant del Grau en Fisioteràpia Sergi Jurado es va classificar en tercer lloc en la competició d'equips en la prova en ruta, de 106 km de recorregut, del Campionat d'Europa de Ciclisme per a sords, organitzat per la European Deaf Sports Orga­nization, la Federaci6 Europea d'Esports per a Sords, celebrat a la localitat turca d'Alanya.

A més també va aconseguir dos diplomes a nivell individual, ja que es va classificar sisè en la prova contrarellotge, la Individual Time Trial, de 28 quilometres i setè en la Points Race Men, que consistia a fer 28 voltes a un cir­cuit d'l,8 km.

Tot i que la seva especia­litat del qual és el triatló, enguany se centra en el ciclisme, ja que el triatló no es troba entre les disciplines espor­tives de la FEDS, de la qual sí que forma part el ciclisme.

Enhorabona campió!