La nutricionista i el fisioterapeuta del Barça, al Campus Igualada-UdL

En el primer col·loqui interprofessional sobre aquests àmbits aplicats a l'esport

FCBarcelona
Foto: Sandrine Néel (CC BY 2.0)
La responsable de l'àrea de nutrició del Futbol Club Barcelona (FCB), Toña Lizárraga, i el fisioterapeuta del primer equip de futbol i cap del departament de fisioteràpia del mateix club, Juanjo Brau, participaran al primer Col·loqui Interprofessional de Nutrició i Fisioteràpia esportiva de la Universitat de Lleida (UdL) al campus d'Igualada. La jornada organitzada per les Facultats de Medicina i d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL, tindrà lloc el dilluns 16 de desembre a la sala d'actes del Pla de la Massa.

El col·loqui ja compta amb un centenar d'inscrits, la gran majoria estudiantat del doble grau de Fisioteràpia i Nutrició Humana i Dietètica del campus de la capital de l'Anoia, però també d'aquests graus al campus de Ciències de la Salut a Lleida.

La jornada començarà a les 16.00h amb les intervencions dels professionals i experts convidats. Brau explicarà els conceptes i criteris de la fisioteràpia esportiva, mentre Lizarraga parlarà sobre nutrició i esport. A més, la jornada comptarà amb la presència del professor de Fisioteràpia de la UdL, Jordi Queralt, i del coordinador del postgrau en Nutrició Esportiva de la UdL, Cristian Didier.

Les professores de la UdL que organitzen la trobada, Cristina Bravo i Mariona Jové, expliquen que "es tracta de crear un debat obert on els professionals faran una primera exposició i on després els estudiants tindran l'oportunitat de preguntar dubtes i compartir inquietuds". L'acte acabarà amb un berenar saludable per a tots els assistents.

MÉS INFORMACIÓ:

Programa del 1r Col·loqui Interprofessional Nutrició i Fisioteràpia Esportiva