La FIF convoca ajuts per estudiar un màster al nostre centre

El passat 18 de juliol la Junta de Facultat de la FIF va aprovar dos convocatòries d'ajuts per estudiar un màster al nostre centre el curs acadèmic 2022-2023.

Els màsters que la FIF impartirà el curs vinent són el Màster universitari en Educació per a la Salut i el Màster universitari en Investigació, Innovació i Transferència en Salut.

La Convocatòria d'ajuts per impulsar el Màster universitari en Investigació, Innovació i Transferència en Salut s'adreça a professionals de ciències de la salut i es pot sol·licitar fins a l'11 de novembre de 2022.

La Convocatòria d'ajuts per la continuïtat de la formació a la FIF: del grau a un màster universitari s'adreça a estudiantat titulat per la FIF que es matriculi als màsters oficials oferts pel nostre centre i es pot sol·licitar fins al 28 d'octubre de 2022.

La dotació econòmica dels ajuts és de 800€ cadascun.

Si esteu interessat/ades en cursar algun d'aquests dos màsters del 25 de juliol al 28 d'agost de 2022 estarà obert el segon termini de preinscripció.