2 exestudiants de la FIF participen a la Jornada Interuniversitària de la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia

Meritxell Creus en el moment d'exposar el seu TFG. Foto: Meritxell Creus

El passat 20 d'octubre la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia  va organitzar la Jornada Interuniversitària en què estudiants de 7 de les universitats catalanes van exposar els millors Treballs de Fi de Grau en Fisioteràpia del curs acadèmic 2021-2022.

En representació de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia hi van assistir Sílvia García Blanco, de la doble titulació: Grau en CAFE i Grau en Fisioteràpia, que va presentar el treball   “Efectivitat de l’entrenament de la musculatura del sòl pèlvic en la funció sexual de dones postmenopàusiques: revisió sistematitzada” i Meritxell Creus Graells, de la doble titulació: Grau en Nutrició Humana i Grau en Fisioteràpia, que va presentar el treball “Comparació de l’efectivitat de la prehabilitació amb HIT versus la combinació d’exercicis de resistència aeròbica i d’entrenament dels músculs inspiratoris en càncer de pulmó de cèl·lules no petites abans i després d’una lobectomia”.

Cada participant disposava de 10 minuts per exposar més 5 minuts de preguntes del públic.

Tota la Jornada es va desenvolupar en un ambient distès i entre companys i familiars, fet que va fomentar un bon clima d'exposició.

Enhorabona per la vostra participació Sílvia i Meritxell!

Sílvia García en el moment d'exposar el seu TFG. Foto: Sílvia García